Sprawdź za darmo usługę pomiaru konwersji z reklam!
Dowiedz się, ile telefonów zadzwoniło z Twojej reklamy. Postaw na skuteczne reklamy. Popraw reklamy nieskuteczne. Sprawdź efektywność działań agencji marketingowej.
Wypełnij formularz, a my utworzymy Twoje darmowe konto testowe, gdzie sprawdzisz usługę do pomiaru konwersji z wybranej reklamy. Dowiesz się, czy poniesione wydatki na reklamę wygenerowały odpowiednio wysoką liczbę leadów sprzedażowych. To ważne czy z reklamy Google Ads firma pozyskała dużo, czy mało telefonów. Usługa pomiaru konwersji telefonicznych wskaże, z jakiej reklamy dzwonią Twoi klienci, a Ty skupisz się na działaniach, które poprawią wyniki i skuteczność tej reklamy. Za darmo przetestujesz jedną kampanię reklamową. Już za 30 złotych kupisz usługę pomiaru konwersji z innych reklam i działań marketingowych. Chcesz sprawdzić jeszcze więcej? Usługa pomiaru konwersji telefonicznych z Google Ads ze wskazaniem słów kluczowych dostarczy Ci danych do automatycznej optymalizacji kampanii.
Usługa pomiaru konwersji już w 5 minut zacznie zbierać wartościowe dane o skuteczności reklamy!
Na podstawie wypełnionego formularza utworzymy darmowe konto testowe ze wskazaniem reklamy, którą chcesz mierzyć. Następnie zadzwonimy do Ciebie i wspólnie w ciągu 5 minut uruchomimy działanie konta. Tobie pozostanie jedynie wkleić za pośrednictwem Google Tag Managera kod mierzący telefony na swojej stronie www. Przygotujemy prostą instrukcję tej czynności. Nie potrzebujesz niczego pobierać ani instalować. Dodanie do strony kodu mierzącego w postaci niestandardowego html’a uruchomi pomiar konwersji telefonicznych z reklamy, którą wskażesz w formularzu.
Konto testowe przygotujemy w pełni za Ciebie. Zbierzesz w nim dane, które pomogą w podjęciu decyzji biznesowych i optymalizacji tej konkretnej reklamy. Na podstawie wysokiej jakości danych zwiększysz liczbę pozyskanych klientów nawet o 100%. Oczywiście taki wzrost ma tylko oddziaływać na Twoją wyobraźnię ;), ponieważ nic nie ogranicza Cię w osiągnięciu lepszego wyniku. Jednocześnie poprawisz jakość sprzedaży oraz ocenisz skuteczność kampanii reklamowej i działań agencji marketingowej.
Po wdrożeniu kodu na stronę zobaczysz telefony ze śledzonej reklamy dzwoniące do Twojej firmy. To nie będą kliknięcia reklamy, czy kliknięcia numeru telefonu, lecz realne telefony od osób, które zetknęły się z Twoją reklamą i postanowiły zadzwonić, aby zapytać o Twoją ofertę. Po upływie darmowego okresu testowego możesz nadal używać usługi za jedyne 30 złotych netto miesięcznie przez taki okres, za jaki zechcesz zapłacić.
Masz wątpliwości? Nie poddawaj się tak łatwo! Zadzwoń do nas i porozmawiajmy o szczegółach!

Twój biznes jest dla nas ważny!
Specjalnie dla Ciebie możemy uruchomić konto testowe z pomiarem innych reklam i działań marketingowych niż wskazane w formularzu. Chętnie umówimy się również na testowe mierzenie konwersji telefonicznych z więcej niż z jednej reklamy. Calltracking jest narzędziem martech opierającym się na efektywności. Dlatego stawiamy na elastyczność i możliwość jego wykorzystania w małym, jak i dużym biznesie. Wartościowe dane o połączeniach pozyskanych przez reklamę zmieniają pracę każdego marketera i dają mu nowe możliwości zwiększania skuteczności reklamy oraz sprzedaży. Każdy menedżer odniesie trzy korzyści z mierzenia konwersji telefonicznych w firmie. Zaoszczędzi pieniądze dzięki emisji skutecznych reklam. Oszczędzi czas, ponieważ wiedząc, jak reklamy generują konwersje telefoniczne, szybciej zdiagnozuje i rozwiąże problemy swoich kampanii reklamowych. A dzięki optymalizacji również jego praca będzie oparta na danych, a nie na przypuszczeniach.